1. Když mi nebude zboží sedět, nebo nebude splňovat moje představy, mám nárok na vrácení peněz?

 

Ano, samozřejmě. Řídíme se platnými právními předpisy, tzn. že pokud nám zakoupené zboží vrátíte zpět na naší adresu do 14 dní od převzetí, máte nárok na vrácení peněz v plné výši vč. poštovného. Peníze vracíme na bankovní účet.

 

2. Když mi nebude zboží sedět, je možné jej vyměnit?

 

Ano, samozřejmě. Zboží je možné vyměnit za jinou velikost, nebo si můžete vybrat jiné. Při první výměně hradíme poštovné my!

 

3. Máte někde kamennou prodejnu, kde je možné zboží vyzkoušet?

 

V současné době prodáváme zboží výhradně přes internet a kamennou prodejnu nemáme. Umožňujeme však osobní převzetí na veškeré zboží zdarma, a to v Čáslavi, Jar. Vrchlického 568/8.

 

4. Mám vybráno zboží, ale není skladem v mojí velikosti, bude ještě dostupné?

 

S největší pravděpodobností ano. Zboží odebíráme od našich dodavatelů pravidelně a snažíme se chybějící velikosti průběžně doplňovat. Cesta od dodavatelů k nám trvá cca 3 - 4 týdny.




Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

Košík K pokladně

Heuréka - Ověřeno zákazníky